Subject: Fwd: Kopteri kiirabilend kood 3073
From: "Martin Noorsalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 23:31:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses allpool toodud Häirekeskuse vastusega kopteri veoteenuse osutamisel 
vastavalt Tervisekassa koodile 3073 ja 11220 soovime Teiega kohtuda koos 
meie koostööpartner Avincis-ega, kes toob teenuse turule vastavalt EU AOC 
HEMS sertifikaadile arutamaks Teie suuniseid ja vastava peadirektori 
käskkirja koostamise osas Häirekeskusele teenuse aktiveerimiseks.

Tervitustega!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

Juhatuse liige

56615512
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Margit Kallas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 22. november 2024 kell 10:45
Subject: Kopteri kiirabilend kood 3073
To: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Aitäh pöördumast!

Kõige täpsemad andmed on meditsiinilendude osas Politsei- ja 
Piirivalveametil (edaspidi PPA), kes teenust Terviseametile osutab. Samuti 
on täpsed andmed Tervisekassal ning Terviseametil, kes kiirabiteenust 
korraldavad. Häirekeskus eraldi neid andmeid ei kogu. Teadaolevalt on 
kaasanud Häirekeskus käesoleval aastal so 01.01.2024 kuni 21.11.2024 PPA 
helikopter kiirabivaldkonna väljakutsetele 72 korral.

Terviseamet korraldab kiirabiteenust ja seega tuleb kõik protsessid nendega 
läbi rääkida ja Terviseameti peadirektori käskkirjaga kinnitada. PPA 
helikopteri kaasamine on ameti poolt korraldatud ja tööprotsessid kokku 
lepitud. Nendega tutvumiseks peate pöörduma Terviseameti poole.

Koostöökohtumistele kaasata kindlasti lisaks Häirekeskusele ka Terviseamet, 
kes kiirabiteenust korraldab. Häirekeskus saadab abi välja vastavalt 
Terviseameti tüüpjuhtumitele ja juhistele ning väljasõiduplaanile.

Tervitades

Margit Kallas

meditsiinivaldkonna juht

meditsiinivaldkond

Häirekeskus

5469 0078

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]